5 lut 2012

"Pamiętnik nastolatki"

W zeszłym miesiącu przeczytałam "Pamiętnik nastolatki". Książkę pożyczyła mi Emilka (welovefashion.blogspot.com). Całkiem w porządku i fajnie się czytało.Potem wypożyczyłam z biblioteki "Pamiętnik Nastolatki 2",czyli kontynuację pierwszej części.


Główną bohaterką książki jest Natka.Dziewczyna jest dość uczuciowa i przywiązuje wielką wagę do sentymentów.Od dawna kocha się w Jacku,ale jej uwagę przykuwa Bartosz,który odprowadza ją do domu po zerwaniu z Ewą czy Moniką-nią pamiętam jak miała na imię.Natalia chodzi do szkoły,bierze udział w sztafecie i konkursie historycznym.W drugiej części musi zdecydować z kim będzie,bo obaj chłopcy-Jacek i Bartosz darzą ją sympatią.




W ten sposób rozmowy Natki (na Tlenie) są pokazane w książce.


W drugiej części bohaterowie piszą do siebie sms-y.


W każdym rozdziale jest przynajmniej jeden czarno-biały obrazek,żeby oczy trochę odpoczywały :)

Książka mi się podobała,więc naprawdę polecam!
Pa!

2 komentarze:

  1. Oj moja ulubiona książka ! ;)
    Jest więcej cześci . tylko nie kupiłam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę że bardzo fajna i mnie zachęciłaś ;D . za niedługo pewnie wybiorę się do bibloteki i oddam książki te które mam , a wypożycze tę :D . ale pewnie nie bd ;/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad.Obraźliwe komentarze będą usuwane.
Dziękuję za czytanie!