26 lut 2012

Uważajcie na flamingi!

Jej,poszłam spać o 1 w nocy,ale teraz jakoś żyję.Spałam 10 godzin,czyli praktycznie to mój rekord?Miałam dziwny sen-karmiłam flaminga w moim ogródku,który "przyleciał z ciepłych krajów".Pamiętam,że nawet zrobiłam mu zdjęcie i chciałam wam je pokazać.Biegałam z nim na bieżni i robiłam mu pizzę!Zażyczył sobie ciasto z samym serem,a ja z moją koleżanką jadłyśmy ogromną Margaritę.Potem się obudziłam.Szkoda, bo było całkiem fajnie gawędzić z flamingiem.
Dziwny sen prawda?Śniły wam się kiedykolwiek podobne rzeczy?Piszcie!


3 komentarze:

  1. Hahah ,zajebisty sen :d
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe jaki dziwny ;)
    Ja niestety rzadko pamiętam swoje sny :(
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwny sen, ja swoich nie pamiętam. No może czasem. Obserwuje i zapraszam do obserwowania mojego bloga http://jeszczeomnieuslyszycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad.Obraźliwe komentarze będą usuwane.
Dziękuję za czytanie!