23 lut 2012

Spacer.

Cześć!Czy u was też topnieje śnieg?U mnie bardzo powoli,więc jeszcze trochę będzie biało za oknem  :).
Żal mi,że zima się kończy,nawet bardzo.Z drugiej strony mam dość tych mrozów.
A w poniedziałek znów idziemy do szkoły.Nie mam siły.W dodatku nasza klasa na powitanie ma 2 testy.
Nie jest źle,moja koleżanka musi nauczyć się 13 wersów "Pana Tadeusza" i odrobić masę zadań.Pewnie ma już połowę za sobą,a ja jeszcze nie zaczęłam :(



Mam do was małą prośbę,a właściwie zadanie ^^
Oceńcie mojego bloga w skali od 1-10 w komentarzu.
Dziękuję <3

2 komentarze:

  1. Szczerze mówiąc to nie wiem odnośnie śniegu, bo nie wyglądałam od wczoraj przez okno >.<
    Ciekawe zdjęcia :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. w lubelskim nie pada ;>

    blog całkiem niezły, weszłam pierwszy raz więc ciężko mi ocenić ale podoba mi się ;]
    (bez cyfr)

    +obserwuję i zapraszam do siebie.!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad.Obraźliwe komentarze będą usuwane.
Dziękuję za czytanie!